Στην πορεία προς την κοινωνία της πληροφορίας, η ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών αλλάζει το παραδοσιακό εμπόριο, ωθώντας τις επιχειρήσεις προς την αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, γνωστή και ως e-commerce. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για τον «Ειδικό Συστημάτων Ηλεκτρονικού Εμπορίου (E-Commerce)», ο οποίος πρέπει να διαθέτει τις απαραίτητες γνώσεις για τα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου, έτσι ώστε να είναι σε θέση να διαχειρίζεται την ιστοσελίδα του, με όσο το δυνατόν εύκολο τρόπο και να την παρουσιάζει σωστά στο διαδίκτυο.

Μάρκετινγκ είναι η διαδικασία με την οποία οργανισμοί και επιχειρήσεις επικοινωνούν την αξία ενός προϊόντος, μιας υπηρεσίας, ενός brand στους πελάτες με σκοπό την προβολή του προϊόντος, της υπηρεσίας ή του brand. Η εμφάνιση των Social Media παρέχει τη δυνατότητα στον κάθε έναν να επικοινωνήσει μαζικά και να κάνει γνωστά στο ευρύ κοινό και ανταγωνιστικά τόσο τα προϊόντα του όσο και τις υπηρεσίες που παρέχει. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για τον «Ειδικό συστημάτων ηλεκτρονικής προώθησης εταιρικής παρουσίας - Social media Marketing», ο οποίος έρχεται σε επαφή με την εκμάθηση όλων των Social Media Networks, προκειμένου να προβάλει και να προωθήσει σωστά μια επιχείρηση, μια υπηρεσία ή ένα προϊόν. Επιπλέον, έρχεται σε επαφή με τις προϋποθέσεις επιτυχίας μέσα από τη σωστή χρήση social media marketing.

Ο βασικός ρόλος του μάρκετινγκ είναι πελατοκεντρικός. Το μάρκετινγκ αποσκοπεί στην πλήρη ικανοποίηση των αναγκών, επιθυμιών, προσδοκιών και απαιτήσεων του πελάτη μέσα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης. Οι επιχειρήσεις στα πλαίσια ενός σωστού σχεδιασμού μάρκετινγκ οφείλουν να προβούν σε τμηματοποίηση της αγοράς και για να το πετύχουν αυτό, πρέπει, κατ’ αρχήν, να τμηματοποιήσουν την αγορά στην οποία δραστηριοποιούνται. Η χάραξη της στρατηγικής του μάρκετινγκ βασίζεται στη διαχείριση του Μείγματος μάρκετινγκ και τα τέσσερα εργαλεία του μείγματος θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν με τέτοιο τρόπο, ώστε να υπάρξει ένα συνολικά αρμονικό αποτέλεσμα. Οι πελάτες είναι το πολυτιμότερο κεφάλαιο της επιχείρησης. Η επιτυχία μιας επιχείρησης στον τομέα του μάρκετινγκ αλλά και η βιωσιμότητά της εξαρτάται από τη διερεύνηση της συμπεριφοράς των πελατών της. Έτσι, μια έρευνα αγοράς αποτελεί τη συστηματική συλλογή και αξιολόγηση πληροφοριών από τις κατάλληλες ομάδες πληθυσμού, με στόχο να βοηθήσει την επιχείρηση στη λήψη αποφάσεων με το μικρότερο δυνατό ρίσκο. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα ώστε να είστε πλήρως ενημερωμένοι για τις τελευταίες τάσεις στον συγκεκριμένο κλάδο.

Η επιχειρηματικότητα είναι ένας τρόπος σκέψης και δράσης που χρησιμοποιείται από όλους τους ανθρώπους προκειμένου να κάνουν όλες τις επιλογές της ζωής τους. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για το «Στέλεχος Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας», ο οποίος πρέπει να προσδιορίζει την έννοια της επιχειρηματικότητας και των logistics και να αναλύει τη σημασία τους στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Απαραίτητη προϋπόθεση για ένα πλήρως καταρτισμένο Στέλεχος Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας είναι η εξοικείωσή του με την Αντίστροφη Εφοδιαστική Αλυσίδα, με τη διαδικασία και τους παράγοντες προετοιμασίας της παραγγελίας, με τα συστήματα και τις μεθοδολογίες που αφορούν την καθαριότητα του χώρου εργασίας και την απογραφή των υλικών, με την έννοια του πελάτη και την ικανοποίηση αυτού, με τη γνώση βασικών κανόνων υγιεινής και ασφάλειας και με τα Πρότυπα Ποιότητας.

Οι δραστηριότητες μιας αποθήκης εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τα εργαλεία που χρησιμοποιεί ο αποθηκάριος, δηλαδή τα μηχανήματα μεταφοράς φορτίων, τα συστήματα αποθήκευσης, τα μέσα μοναδοποίησης και την πληροφοριακή υποστήριξη. Σε απόλυτη συμβατότητα με τον εξοπλισμό αποθήκης πρέπει να είναι και η επιλογή του εξοπλισμού διακίνησης των αποθηκευμένων υλικών-προϊόντων μιας αποθήκης. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για το «Στέλεχος Διαχείρισης Αποθήκης» καθώς αναλύει θέματα που αφορούν την ολοκληρωμένη διαχείριση μιας αποθήκης.

Σκοπός αυτού του προγράμματος είναι η ανάλυση των βασικών γνώσεων που πρέπει να κατέχει ένας τεχνικός συντήρησης εγκαταστάσεων (facility maintenance technician). Οι γνώσεις αυτές δεν αφορούν μόνο το ουσιαστικό περιεχόμενο των εργασιών που καλείται να εκτελεί στο πλαίσιο της συντήρησης των εγκαταστάσεων, αλλά και τις υποχρεώσεις του στο πλαίσιο εργασίας εντός συστημάτων διαχείρισης, όπως είναι τα συστήματα διαχείρισης της ποιότητας (Πρότυπο ΕΛΟΤ EN ISO 9001) ή ακόμη και στο πλαίσιο εξειδικευμένων ψηφιακών συστημάτων διαχείρισης της συντήρησης (CMMS, Computerized Maintenance Management Systems).