Γενικά
Το πρόγραμμα κατάρτισης υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU.
Το πρόγραμμα κατάρτισης υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU.
Σκοπός της ενότητας αυτής είναι να καταστεί σαφής η έννοια του μάρκετινγκ και οι βασικές αρχές λειτουργίας του, λαμβάνοντας υπόψιν το εσωτερικό αλλά και εξωτερικό περιβάλλον της εταιρείας.
Επιπλέον, η ανάλυση των διαδικασιών μάρκετινγκ και των στρατηγικών που αναπτύσσει μια εταιρεία, επισημαίνει την σημαντικότητα και την αναγκαιότητα της ανάπτυξης ενός πλάνου μάρκετινγκ, το οποίο παρέχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία και πληροφορίες σχετικά με το κομμάτι της αγοράς που στοχεύει.
Τέλος, η αναφορά και η ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς θα ενισχύσει τη γνώση και κατανόηση του τρόπου που αναπτύσσονται οι στρατηγικές του μάρκετινγκ ανά εταιρεία, επισημαίνοντας κάποια παραδείγματα.
Η παρούσα ενότητα αποσκοπεί στο να καταστεί κατανοητή η έννοια του branding, τόσο των προϊόντων, όσο και των υπηρεσιών μιας εταιρείας, αλλά και η κριτική ανάλυση του συνόλου των ενεργειών που εφαρμόζει μια εταιρεία στην προσπάθεια της να μετατρέψει ένα μέρος τους ή ακόμα και το σύνολο τους σε brand.
Η παρούσα ενότητα αποσκοπεί στο να καταστεί κατανοητή η σημασία της ψηφιακής διαφήμισης για τις σημερινές επιχειρήσεις σε μια εποχή όπου η online παρουσία των εταιρειών είναι απαραίτητη, με τους ψηφιακούς πελάτες να έχουν τον απόλυτο έλεγχο των αγορών.
Σκοπός της ενότητας αυτής είναι να αναλύσει την έννοια του ψηφιακού μάρκετινγκ και να κατανοηθεί η διαφορά του με το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζονται και αναλύονται τα εργαλεία και τα μέσα του ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing) που πρέπει να χρησιμοποιεί μια επιχείρηση ώστε να ανταπεξέλθει στα νέα τεχνολογικά δεδομένα και στις νέες τάσεις της εποχής. Επιπλέον, αναλύεται η διαδικτυακή παρουσία μιας εταιρείας και η χρήση ψηφιακών μέσων.
Η παρούσα ενότητα αποσκοπεί στο να καταστούν κατανοητές όλες οι social media πλατφόρμες, οι κοινότητες και τα εργαλεία, από τα οποία πρέπει οι marketers να επιλέξουν ποια θα χρησιμοποιήσουν και πώς θα το πετύχουν αυτό πιο αποτελεσματικά.